Marketing prodaje osjećaje

Jedan od postova bavio se temom ekonomije, odnosno marketinga i emocija, a danas ću nastaviti malo o toj temi.

Ako pomnije promotrimo i poslušamo današnje reklame, uočit ćemo da njihov primarni cilj nije pokazati prednosti proizvoda kojeg prodaju, već emocije koje nam taj proizvod, kako se tvrdi, može donijeti. Tako recimo, ako kupimo određeni proizvod za čišćenje, kupujemo zaštitu i sigurnost naše obitelji, ako kupujemo određenu čokoladu, kupujemo vrijeme koje posvećujemo sami sebi, ako kupujemo pahuljice, kupujemo si zdravlje.

I ta taktika se odavno pokazala puno uspješnijom od pukog nabrajanja kvaliteta proizvoda. Zašto? Jer, htjeli mi to priznati ili ne, emocije prevladavaju u našim životima, i donošenju odluka.

images

To sigurno znaju i ulični prodavači u velikim turističkim metropolama, kao što je Istanbul, koji imaju par taktika kojima će vas zasigurno nagovoriti da kupite njihov proizvod. Cijeli članak pročitajte ovdje.

Prvo vas profiliraju i nekom od osnovnih činjenica o vašoj zemlji približe vam se na osobnoj razini. Primjerice, spomenu nekog nogometaša, pjevača, grad i slično.

Dočekuju vas na vratima, ponude da se udobno smjestite, ponekad vas počaste i daju da primite, probate proizvod jer to već u vama stvara osjećaj posjedovanja što povećava šanse da taj proizvod naposlijetku i kupite.

Ukoliko želite saznati malo više o tome kako se marketinf razvijao nudeći nam iznova nove emocije i životne stilove, savjetujem vam da pogledate odličan dokuemntarac The century of self.

 

 

 

 

Komentiraj

Popunite niže tražene podatke ili kliknite na neku od ikona za prijavu:

WordPress.com Logo

Ovaj komentar pišete koristeći vaš WordPress.com račun. Odjava /  Izmijeni )

Google photo

Ovaj komentar pišete koristeći vaš Google račun. Odjava /  Izmijeni )

Twitter picture

Ovaj komentar pišete koristeći vaš Twitter račun. Odjava /  Izmijeni )

Facebook slika

Ovaj komentar pišete koristeći vaš Facebook račun. Odjava /  Izmijeni )

Spajanje na %s